szafka nocna

uwaga - proszę rozjaśnić monitory

|| mały mebelek || dawniej zrobione || ciągle używane || uśmiechnięta(e) szafka(i) nocna(e) || będzie już kilka lat || w komplecie z szufladą(ami) pod łóżko || deski sosnowe || zabawa w zwykłe wycinanki || lakierobejca || kolor ciemnej czekolady || prawie taki, jak tutaj || kilka zdjęć ||

|| że nocna || w nocy || jako, że w nocy jest ciemno || więcej zdjęć || nie wiem czemu, nie lubię lampy błyskowej :) ||









































|| do porównania || w dzień || z coraz większą perspektywą || i magia już ucieka ... ||









Komentarze

  1. Magia jest ale nic nie widać :) Cóż za aparat robił zdjęcia? :) Przecież jest gamma i inne przyciski w Corelu:)
    Pani tak sama własnoręcznie to piłowanie, frezowanie ?

    OdpowiedzUsuń
  2. Dziękuję! Jakoś nikt nie odważył się napisać prawdy! Faktycznie mój aparat nie jest najlepszy. Może w przyszłym życiu :DD. Nie mniej jednak robiłam testy na dwóch komputerach i wydawało mi się, że to co zamierzałam pokazać i równocześnie ukryć, to mi się udało. Ale wygląda na to, że się pomyliłam. Może to też zależy od jasności monitora? Oczywiście w Corelu są najróżniejsze funkcje. Naprawdę sporo się nagłówkowałam, a może znam za mało opcji? W każdym bądź razie, jakoś uciekał mi zamierzony efekt plastyczny. Każde przerobione zdjęcie było takie jakieś sztuczne. Byle jakie. Postanowiłam, że z kilkudziesięciu zdjęć wybiorę kilka i je wstawię, i że może ktoś dojrzy to co ja widzę... Oglądam innych ludzi wspaniałe zdjęcia i marzę ...

    Ale to się wyrównuje, nie znam się na grafice i obróbce zdjęć, ale:

    jeśli chodzi o ostatnie pytanie: tak, wszystko sama :) sama wybierałam wysuszone deski w suszarni przy tartaku, sama rozrysowałam konstrukcję, sama docięłam, i tak dalej :)))) Taka ze mnie Zosia Samosia :DDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Prawde bezbolesnie moze pisac tylko anonim jak uczy historia :)Aparat trzeba zmieniac od czasu do czasu. Wlasnie zamowilem nowy bo stary spartolil mi zyciowe zdjecie pary dzieciolow (przy odrobinie mojej pomocy - z przejecia reka drgnela)w trakcie koncertu :(. A zdjecia... Jak zobaczylem na nowym monitorze co zrobilem ze zdjeciami na starym to mialem chec wyprac sie po pysku. Moze rzeczywiscie lepiej nie ruszac. Chyba ze zrobi sie porzadna kalibracje monitora, programu, drukarki itd.
    Poki co - nocne zdjecie, zapalnik czasowy i automat zrobi. Bez lampy oczywiscie :) Lepiej ode mnie :)
    Zosia Samosia wyglada na ponadstandardowo rozwiniete obie polkule mozgu w ladnym opakowaniu w dodatku :). Pogodzic nanorurki z szydelkiem, ciesielkiem i stolarnictwem o innych pomniejszych zajeciach nie wspominajac....
    A przy okazji - na Podzamczu jest zamek czy palac, bo jakos znalezc nie moge.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziękuję! Miło jest słyszeć, a właściwie czytać, komplementy :)
    Tak na Wzgórzu Zamkowym jest Zamek z przepiękną kaplicą Trójcy Świętej (http://www.zamek-lublin.pl/index.php?l=pl&r=1). A przy Zamku jest Podzamcze. Na przeciwko jest główny dworzec PKS:) A niedaleko przy Placu Litewskim jest Pałac Czartoryskich.
    Ale, jak mi się zdaje, to chyba chodzi o inne Podzamcze? Jest i na tym innym Podzamczu zamek. Trzeba koło świeżo odremontowanej kapliczki skręcić w stronę zalewu i na skraju zalewu po prawej stronie od ulicy stoją ruiny. Rozrabiaka tam podobno mieszkał:) Jeśli konieczne są dokładniejsze wyjaśnienia proszę o e-mail (nietylkomeble@gmail.com).

    OdpowiedzUsuń
  5. Bingo! Dzieki. Skrobne maila. Trudno, Galla anonima tez rozszyfrowano :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Prawda jaka jest kazdy widzi. Niestety zdjecia w dzien ogladane na laptopie nie sa najlepszej jakości. Co innego w nocy na monitorze :) Tak więc nikt ,,prawdy'' nie pisał poza mną. :(
    Wymazuję poprzednie. Są OK.
    Były anonim.

    OdpowiedzUsuń
  7. Zdjecia obejrzalam i wszystko zobaczylam. Ja tez nie lubie lampy blyskowej bo wszystko przeklamuje. Ja swoich zdjec rowniez nie upiekszam gdyz wtedy sa sztuczne i nieprawdziwe.
    Najdrozszy aparat fotograficzny nie zastapi talentu a tego akurat Ci nie brakuje.
    Rob zdjecia bez wzgledu na pore dnia i nocy.

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję :)

Popularne posty