spalenizna z filmikiem

mam plasterki
ze spalonego drewna
ze spalonej od środka czereśni
  
 

 

 
 
ciekawa sprawa
rosła sobie przy drodze
ta dzika
bardzo smaczna
z dziuplą w środku
niemal przez cały pień
jak się potem okazało
ktoś wrzucił niedopałek
wiemy kto
zapaliła się i spaliła
od środka
bo w środku z tej dziupli wysokiej zrobił się komin
ciąg powietrza był tak silny
że ogień był prawie na wierzchołku
choć niedopałek na wysokości metra
po wszystkim został pusty pień
zabrałam kawałek
 


 
 
 
okorowałam
 
 
 
 
 
rozpołowiłam
 
 
 
 
 
 
 
 w trakcie pękła mi siekierka
jak się okazało była z wadą materiałową w środku
 
 
 
 
 a potem pocięłam na plasterki
 
 
 

 
 cięłam na oko
i dobrze wyszło :)

tutaj jest tyci filmik
wrażliwym radzę zmniejszyć głośność :)






a to ja zaraz po cięciu
może nie widać
ale czarna prawie byłam
szopa cała w cienkiej warstwie spalenizny

 
 
 
 
a to
a to jest cudo
które znalazłam w warsztaciku Człowieka
co w domowym zaciszy
po pracy
muska drewno .... 
 

Komentarze

  1. i co, i co z ich powstanie?
    pozdrawiam porankiem

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szafka :) szafka lekko inspirowana folklorem, ale to są plany, realizacja może okazać się odległa od zamierzeń, bo czasami w trakcie pracy zmieniam koncepcję :)))) tylko odkładam tą pracę na plan dalszy, bowiem w przyszłym tygodniu jest piknik, a potem pewnie drzwi, by przed zimą zdążyć :)))

      Usuń
  2. co to za Darek P? :D
    przymierzam się do kupna tokarki. i mało o toczeniu w drewnie w polskim internecie...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie mów, że nie znasz Darka P. :DDDDD
      to przyjedź na Bychawkę popróbować toczenia :)

      Usuń
  3. Tylko na pikniku jest zakaz używania prądu :) a tak w zwykłej pracy niestety się przydają :)))))
    a szafka na papierze już jest, teraz tylko sporo czasu i będzie gotowa :))))))))))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję :)

Popularne posty