mała, ale wielka, książka o siatkówce

wspominałam kiedyś
córa napisała książkę o siatkówce
i wreszcie jest !
wspaniały prezent na święta !






jest mała
format zeszytu by zmieściła się do plecaka
objętościowo zawiera podstawowe wybrane zasady gry







jest wielka
to pierwsza książka córy
z numerem isbn
znajdzie się we wszystkich najważniejszych polskich bibliotekach 
i mamy nadzieję
w wielu plecakach :)








można ją zamówić tutaj
kosztuje zaledwie 8 zł









może ktoś zechce poćwiczyć razem z moją córą
chociażby na trawniku :)






Komentarze

  1. Pogratuluj!!! Ja się na tym nie znam, bom kurdupel, ale ma Szwagiero - exmistrza Polski w siatkówce - liczy się?;))) Dobrych Świąt dla sportowców i sędziów;)))) Buziaki ,Kochane jesteście obie za to, że Wam się tak wszystko chce;)))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wszystko się liczy! Nawet to, a właściwie najbardziej to, że ciepło myślisz o siatkówce :)))
      Tobie również życzę, życzymy wszystkiego co najlepsze :)))

      Usuń
  2. Świetnie! Następne będzie ręczna czy koszykówka?:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie tylko siatkówka, jak na razie jest to jedyna miłość córy :)))))

      Usuń
  3. Nie daleko pada jablko od jabloni. Corka poszla w slady mamy, gratuluje.

    Wszystkiego najlepszego w Świąteczny czas oraz szampańskiej zabawy w Sylwestra życzy zawsze pamietajaca
    Ataner.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tyle, że ja sportowe zmagania, dość szybko porzuciłam :))))) ona jest bardziej wytrwała ode mnie, jest lepsza :)))
      Wesołych Świąt droga Ataner :) życzenia są również dla p., czy możesz mu je przekazać? :)

      Usuń
  4. Gratuluję serdecznie!

    Przyjmij Anetko najszczersze życzenia Świąteczne i Noworoczne.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pięknie dziękuję :) Zdrowia i pomyślności i wszelkiej dobroci :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję :)

Popularne posty