wiosna w ogrodzie

|| u mnie świątecznie || świątecznie się wałęsam || po ogrodzie || świątecznie oglądam część drugą pracy dni wolnych || świątecznie oglądam wyplewionych kilka arów rabat || i świątecznie 'niezdążonej' wykoszonej trawy ||










|| świątecznie łapię bąki || ale raczej słabo widać ||





|| świątecznie myślę nad ciastem z rabarbarem || i rosole z lubczykiem co by innych rozkochiwać ||








|| świątecznie myślę o głupotach || dochodzę do wniosku, że dzisiaj || mam po pierwsze || jak mrówków ||
|| - pąków tulipanów ||






|| - żonkili ||











|| - szafirków ||


|| - omiegów ||




|| - pierwiosnków ||





|| - sterczących piwonii (te dwie ostanie mrówki powtarzają się od kilku postów :)) ||










|| jak mrówków też stokrotków || ale po drugie || ważne drugie || mam anty: ||
|| * angielski trawnik z mrówkowymi stokrotkami || jeszcze chwilowo bezmleczny ||







|| * skalniak z pierisem i jeszcze łysymi azaliami ||








|| * plażę (o czym bliżej lata) ||
|| * i antytrytomę || co z niej w tym roku wyrośnie? ||




|| jeszcze świątecznie się wyleguję ||






|| na panu hamaku || na koniec świąt i po świętach życzę wam szczęśliwego właśnie pana hamaka ||





|| oczywiście świątecznie o was myślałam || mam nadzieję, że zauważyliście :) ||

Komentarze

  1. Miłe leniuszkowanie po pracy w ogrodzie jak najbardziej wskazane, masz opracowaną jakąś strategię wchodzenia na hamak, nie wypadasz z niego? Myślę, że trytoma odbije, już widać zielone listki, kurczę, kosić trzeba, rozliczenie roczne - też trzeba, nie lubię tego robić i zostawiam na ostatnią chwilę, pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. I juz zaczelas czarowac:))). Ogrod wyglada imponujaco, super!
    Hamaka "zazdraszczam" bardzo.
    Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudnie u Ciebie w ogrodzie! Cuuuudnie
    Pzdr.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jetem wreszcie, trochę świata pozwiedzałam :)

    Mario, masz nosa z tym hamakiem :)) my już się nauczyliśmy, jest dużo wygodniejszy niż taki sznurkowy, ale goście przy pierwszym podejściu czasami lądują na trawie :DDDDDD
    A ja dziś dostałam przelew ze skarbówki :)

    Ataner, ogród sam się czaruje, ja tylko z nim gadam. I w sumie jak tak się zastanowię, to może o to chodzi w tym czarowaniu - gadanie :DDDD Zapraszam do mnie na hamaka :))) Możesz też pod swoim bambusem ustawić - a rośnie?

    Go i Rado, pakujcie Prezesa i ogary do samochodu i jazda na ognisko :DDDDD

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie jest w Twoim ogrodzie:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Iva, zapraszam do mnie jak piwonie zakwitną :)))

    OdpowiedzUsuń

Prześlij komentarz

Dziękuję :)

Popularne posty