pies

|| mamy wiernego przyjaciela || zdjęcia jeszcze na śniegu || cieszy nasze serca || trochę jak wariat || zawsze chętny do eskapad || także samotnych || niestety ||



|| w tle wanna || zdobi podwórko || po zeszłorocznych wakacyjnych pracach w łazience || nowe zastosowanie już jest w planach || na razie sza ... ||





|| stróż na posterunku ||



|| na koniec || domek-domki w innej pozie ||



|| może ta odwilż || a może lutowe wolne weekendy || pozwolą zajrzeć do szopy || mam już kolejny zamysł || potrzebne są szafy do jadalni || póki co plączę nitkę na drutach || o tym za tygodni kilka || zapewne ||

Komentarze

  1. mm..fajny piesio..Lessi wróć :)..w wannie kąpiele błotne, albo siankowe ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak wyszło, że przytrafił nam się kiedyś, już całkiem duży chart z awersją do kąpieli i suszarki. Cuda wianki się dzieją podczas 'prania' :) Jedyne w miarę spokojne mycie i bez strat w łazience to w lecie na zielonej trawce :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Afgany i borzoi to moje ukochane charty. Afgan zniewala swoja szata i zaskakuje inteligencja ale jak zwykle chart ucieka w sina dal. Dlatego kochamy powroty niesfornych!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. To tak jak moje! Zresztą wszystkie charty to moje ukochane psiaki. Marzy mi się wilczarz irlandzki...

    OdpowiedzUsuń
  5. a czechosłowacki wilczak ? :)
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Czechoslovakian_Wolfdog_pair.jpg&filetimestamp=20060323132142

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląda ślicznie. Zaciekawiło mnie to, zatem teraz kilka wieczorów poświęcę na szukanie informacji wszelkich na temat psiaków:)

    OdpowiedzUsuń
  7. no piękne jak wilki :)..a irlandzki wilczarz wielki jak wilkołak ;)
    http://pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Czw-merrybell.jpg&filetimestamp=20060626064301

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam też Owczarka Collie - cudowny pies, prawda?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Witaj Anonimowy :)
      Swojego psa uwielbiam, jest mądry, wie na czym skorzysta :)
      Owczarka Collie kiedyś chciałam mieć. Może jeszcze kiedyś tak będzie :)

      Usuń

Prześlij komentarz

Dziękuję :)

Popularne posty